Vrhunski dobavljač s vrhunskim izgledom

Kao vrhunski proizvođač, WMF predstavlja prvoklasne proizvode visoke kvalitete koji svaki kulinarski trenutak pretvaraju u ugodno iskustvo.

wmf-consumer-design-1300x520

Novi identitet brenda ima za cilj još snažnije prenijeti tu sliku o nama samima vanjskom svijetu i naglasiti ono što nas izdvaja od ostalih pružatelja usluga.

Blog_StoryPremium_1NeuErfinden-530x706

Tradicija ponovnog otkrivanja samog sebe

Ako pogledate samo rezultate WMF-a, ne bi trebalo mijenjati kurs: izvrsne ocjene u anketama kupaca, dobitnik višestrukih nagrada za najbolje robne marke i među vodećima na tržištu u mnogim segmentima proizvoda. Ali hrabrost da se prihvati promjena i (samo)obnova uvijek je bila središnja tema WMF-a. Dakle, umjesto da počiva na lovorikama, tvrtka se usuđuje krenuti iznova. WMF je jak brend, ali upravo zato njegov vanjski imidž drugi često oponašaju.

Novi identitet marke ima za cilj povući jasnu crtu u tom pogledu. Pod motom “Osjeti savršenstvo” želja za užitkom se budi svim osjetilima. Proizvodi nisu samo predstavljeni na sofisticiran način, oni su također prikazani kao prava luksuzna roba, a koncept marke "Premium" podignut je na novu razinu. Dok se druge tvrtke također vole reklamirati s oznakom "Premium" - previše liberalno i često neutemeljeno - WMF svoju vrhunsku kvalitetu čini opipljivom na svakoj slici i ne ostavlja nikakvu sumnju u iznimnu prirodu svojih proizvoda.

Blog_StoryPremium_2Luxus-530x706

Vrijednost priznanja kroz jedinstvene vizuale

Novi izgled je profinjen i elegantan, moderan i minimalistički, a fokusiran je na pojedinačne proizvode i osobne gurmanske trenutke. Ležeran, jednostavan izgled prošlosti ustupio je mjesto modernom ambijentu koji odiše sofisticiranošću i savršenstvom. Jaki kontrasti i namjerna upotreba svjetla stvaraju intimnu, a opet intenzivnu cjelokupnu atmosferu. Slike prikazuju izražajna lica i ljude koji se osjećaju izvanredno u svom individualno savršenom trenutku zahvaljujući WMF proizvodima.

"Naša kampanja fokusirana je manje na specifične proizvode, a više na robnu marku WMF. Gurmanski trenuci pripreme, kuhanja, jela i pića doživljavaju se kao izvanredno i individualno cjelokupno iskustvo." 

Ajda Liman

Potpredsjednik marketinga marke i proizvoda

Blog_StoryPremium_3Innovation-530x706

Kvaliteta na prvi pogled

Sa svojim novim identitetom marke, WMF sada također prenosi svoju jedinstvenu vrhunsku kvalitetu u vanjskoj komunikaciji. I naglašava činjenicu da izvanredna kvaliteta proizvoda sama po sebi nije jamstvo za dugoročni uspjeh – inovativni duh i volja za novim izumom su ono što pravi vrhunski dobavljač izdvaja od konkurencije.

Ostale Priče