ODREDBE I UVJETI

1.     Opseg primjene

 

1.1. Sljedeće Odredbe i uvjeti vrijede između SEB mku & p d.o.o. (u daljnjem tekstu „SEB“) i pojedinaca koji se ne bave trgovinom koji žele kupiti (u daljnjem tekstu „Kupac“) proizvode ili usluge na našoj internetskoj trgovini (www.wmf.hr). Relevantna verzija Odredaba i uvjeta je ona koja je važeća u trenutku narudžbe.

 

1.2. Asortiman robe u web shopu namijenjen je isključivo potrošačima kao krajnjim kupcima. SEB stoga izričito zadržava pravo ponude i isporuke robe kupcu samo u uobičajenim količinama za kućanstvo. Za potrebe ovih Odredbi i uvjeta, (i) "potrošač" je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti (ii) "trgovac" je fizička ili pravna osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.

 

1.3.Ponuda u web shopu trenutno je namijenjena isključivo kupcima koji imaju svoje uobičajeno mjesto stanovanja u jednom od naših područja dostave i tamo mogu navesti adresu dostave. Daljnja ograničenja dostave proizlaze iz Odjeljka 4.

 

2.     Sklapanje ugovora

 

2.1.Narudžbu koja obvezuje pokreće Kupac kada klikne na gumb "Kupi" na kraju procesa narudžbe u području "Košarica". Prije klika na gumb "Kupi ", prethodno unesene podatke i sadržaj košarice možete promijeniti u bilo kojem trenutku ili poništiti proces narudžbe napuštanjem web shopa. Narudžbom Kupac daje obvezujuću ponudu SEB-u za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Potvrda narudžbe koju SEB šalje Kupcu e-poštom ne predstavlja prihvaćanje ponude kupca, već samo obavještava kupca da je SEB primio narudžbu (potvrda primitka). Kupoprodajni ugovor sklapa se danom otpremom naručene robe. SEB putem e-pošte obavještava Kupca da je roba predana pružatelju logističkih usluga ("Potvrda o otpremi"). SEB ima pravo, ali ne i obvezu, prihvatiti ugovornu ponudu Kupca u roku od 14 dana.

 

2.2. Ako pojedini proizvodi nisu dostupni u trenutku narudžbe Kupca, SEB zadržava pravo odbiti narudžbu Kupca. SEB će obavijestiti Kupca o tome bez nepotrebnog odgađanja i odmah će izvršiti povrat novca koji je Kupac izvršio za otkazanu narudžbu.

 

2.3.SEB neće prihvatiti narudžbe ako Kupac još nije navršio 18 godina u trenutku kada je roba naručena.

 

2.4. Jezik ugovora je jezik koji se kupcu nudi u internetskoj trgovini. SEB zadržava pravo Kupcu poslati račun i otpremnicu na odgovarajućem nacionalnom jeziku, ovisno o zemlji isporuke.

 

2.5. SEB pohranjuje važeće Odredbe i uvjete i ne zahtijeva tekst ugovora na način da su uvijek dostupni Kupcu nakon sklapanja ugovora. Aktualne Odredbe i uvjeti i/ili tekstovi ugovora dostupni su u svakom slučaju.

 

3.     Politika u vezi s jednostranim raskidom ugovora

 

3.1. Kao potrošač, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa sljedećom politikom:

 

Imate pravo u roku od 30 dana, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ovaj ugovor. Rok od 30 dana za jednostrani raskid počinje teći od dana kad je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba/posljednja pošiljka koja čini predmet ugovora predana u posjed.

 

Kako biste se koristili pravom na jednostrani raskid molimo vas obavijestite nas o svojoj odluci putem nedvosmislene izjave (npr. e-mailom ili pismom poslanim poštom) i to:

 

SEB mku & p d.o.o.

Home&COOK Premium Avenue Mall Zagreb

Avenija Dubrovnik 16

Broj telefona: 01 46 64 9112

E-mail adresa: prodavaonica03@seb.hr

 

U spomenutu svrhu možete koristiti obrazac za jednostrani raskid (PDF), no to nije obavezno. Obrazac možete ispuniti te svoj zahtjev za jednostrani raskid podnijeti putem našeg online obrasca ili nam poslati drugu nedvosmislenu izjavu. Također, možete ispuniti i poslati obrazac za jednostrani raskid ugovora ili drugu jasnu izjavu elektroničkim putem. Ako koristite ovu opciju, odmah ćemo vam (npr. e-poštom) poslati potvrdu primitka vašeg zahtjeva.

 

Kako biste iskoristili svoje pravo na jednostrani raskid u navedenom roku od 30 dana, dovoljno je da prije isteka roka za jednostrani raskid pošaljete obavijest o korištenju prava na jednostrani raskid. 

 

Posljedice jednostranog raskida ugovora

 

Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, izvršit ćemo povrat plaćenog, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji su rezultat vašeg izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji smo ponudili), bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana kada smo primili obavijest o jednostranom raskidu ugovora.

 

Za povrat plaćenog služit ćemo se istim sredstvima plaćanja kojima ste se koristili prilikom plaćanja, osim ako nije drugačije izričito dogovoreno s vama; ni u kojem slučaju vam se neće naplatiti nikakva naknada za takav povrat.

 

Možemo zadržati povrat plaćenog sve dok ne zaprimimo robu natrag ili dok ne dostavite dokaz da ste robu poslali, ovisno o tome što je ranije.

 

Povrat robe izvršava se na način da po primitku vašeg zahtjeva za jednostrani raskid mi kontaktiramo dostavnu službu (Hrvatsku poštu) koja preuzima robu te je vraća nama. Predaja robe dostavnoj službi mora se izvršiti bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije 30 dana od dana kada ste nas obavijestili o jednostranom raskidu ugovora. Rok se smatra ispoštovanim ako robu predate dostavnoj službi prije isteka roka od 30 dana. Mi snosimo troškove povrata robe. Vi ćete biti obvezni podmiriti trošak umanjenja vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

3.2. Pravo na jednostrani raskid ne može se iskoristiti sukladno članku 86. Zakona o zaštiti potrošača i to:

       u slučaju kupnje robe koja nije prethodno izrađena i za čiju je proizvodnju presudan individualni odabir ili odluka potrošača ili koja je jasno prilagođena osobnim potrebama

       u slučaju isporuke zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je bila otpečaćena nakon dostave

       u slučaju isporuke robe, ako je ista nakon isporuke zbog svoje prirode neodvojivo pomiješana s drugim stvarima.

 

4.     Dostava, rokovi dostave, dostupnost proizvoda

 

4.1. Dostava će se vršiti samo na adresu za dostavu koju je kupac naveo i samo ako se ta adresa nalazi u jednoj od SEB-ovih regija dostave. SEB zadržava pravo na razumne djelomične isporuke. U tom slučaju SEB će obavijestiti kupca u potvrdi o otpremi.

 

4.2. Kao dio procesa narudžbe, SEB će obavijestiti Kupca o roku isporuke. SEB će odmah obavijestiti Kupca o svakom kašnjenju isporuke koje proizlazi iz više sile ili drugih razloga za koje SEB nije odgovoran te će Kupcu dati razuman novi rok isporuke u skladu s okolnostima kašnjenja. U slučaju da se roba ne može isporučiti unutar novog roka isporuke iz razloga za koje SEB nije odgovoran, SEB može raskinuti kupoprodajni ugovor u cijelosti ili djelomično. U tom slučaju SEB će Kupcu odmah nadoknaditi sva izvršena plaćanja. Ako se od Kupca ne može očekivati ​​da prihvati zakašnjelu isporuku, Kupac može raskinuti kupoprodajni ugovor tako da obavijesti SEB u tekstualnom obliku (pismo ili e-mailom). Ostala kupčeva zakonska prava ostat će nepromijenjena.

 

5.     Cijene i troškovi dostave

 

5.1. Cijene važeće u trenutku narudžbe su primjenjive. Sve cijene uključuju porez na dodanu vrijednost.

 

5.2. Troškovi dostave i svi dodatni troškovi koji nastaju za usluge koje nudi SEB u web shopu, a koje Kupac traži moraju biti navedeni u obrascu narudžbe i snosi ih Kupac. Troškovi dostave mogu varirati ovisno o vrsti dostave i prirodi narudžbe. Pojedinosti o troškovima dostave navedene su na stranici Slanje i dostava.

 

6.     Plaćanje i načini plaćanja

6.1. Iznos fakture bit će naplaćen odmah po narudžbi bez odbitaka.

 

6.2. SEB pruža mogućnost plaćanja na sljedeći način: kreditnim karticama i dodatnim načinima plaćanja (Google Pay, Aircash). Ovisno o provjeri kreditne sposobnosti i vrijednosti narudžbe, SEB može ograničiti načine plaćanja koje nudi Kupcu. Povrat bilo kojeg fakturiranog iznosa izvršit će se metodom plaćanja koju odabere Kupac.

 

6.2.1.     SEB prihvaća plaćanje sa Visa, Visa Premium, Visa Electron, V Pay, Diners Club, Mastercard, Maestro, Discovery, JCB kreditnim karticama. Također, nudimo i plaćanje na dvije do dvanaest rata sljedećim kreditnim karticama:

 

PBZ

Maestro od 2 do 12 rata

Visa od 2 do 12 rata

Visa Premium od 2 do 12 rata

 

Erste

MasterCard od 2 do 12 rata

Maestro od 2 do 12 rata

Diners Club od 2 do 12 rata

 

OTP

Mastercard od 2 do 12 rata

Visa od 2 do 12 rata

 

ZAGREBAČKA BANKA

Mastercard od 2 do 12 rata

Visa od 2 do 12 rata

 

Iznos fakture bit će terećen s vaše kreditne kartice odmah po završetku vaše narudžbe.

 

6.2.2.     Ukoliko Kupac odabere dodatni način plaćanja, roba će biti otpremljena nakon primitka potvrde plaćanja od strane pružatelja usluga dodatnih načina plaćanja.

 

6.3. Kupac ima pravo na pravo prijeboja samo ako su njegova protupotraživanja pravno utemeljena, nesporna ili ih je WMF pisanim putem potvrdio. Osim toga, kupac je ovlašten koristiti pravo zadržavanja samo u onoj mjeri u kojoj se njegov protuzahtjev temelji na istom ugovornom odnosu.

 

7.      Jamstvo

7.1. U slučaju nedostataka, zahtjevi kupca za naknadno izvršenje, razmjerno sniženje i raskid ugovora reguliraju se zakonskim odredbama. Kao dio naknadnog izvršenja kupac može zahtijevati predaju nove stvari bez nedostatka ili otklanjanje nedostataka. Međutim, SEB ima pravo kupcu predati novu stvar ako bi otklanjanje nedostatka zahtijevalo nerazmjeran trošak. Pravo kupca na potraživanje naknade štete ili naknade uzaludnih troškova uređeno je sljedećim Odjeljkom 8. ovih Općih uvjeta.

 

7.2. Prava na temelju jamstva gase se dvije godine nakon isporuke robe.

 

8.     Odgovornost

 

8.1. SEB je odgovoran za štetu samo u slučajevima navedenim pod a) do d) kako slijedi:

 

(a) u slučaju smrti i ozljede udova i/ili zdravlja kao i za štetu prouzročenu namjerno ili krajnjom nepažnjom bez ograničenja;

(b) za štetu koja proizlazi iz nepridržavanja bilo kakvih pisanih jamstava u opsegu Vašeg financijskog interesa kao kupca koji je bio pokriven svrhom jamstva i bio nam je prepoznatljiv kada je izdano;

(c) u slučajevima odgovornosti za proizvod prema Zakonu o obveznim odnosima;

(d) za kršenje bitnih ugovornih obveza zbog obične nepažnje, proizašla odgovornost za štetu bit će ograničena na opseg štete koju je SEB razumno mogao očekivati ​​u trenutku sklapanja ugovora zbog okolnosti poznatih SEB-u u tom trenutku. Bitne ugovorne obveze su one temeljne obveze koje su bile odlučujuće za sklapanje ugovora i na čije se poštivanje kupac imao pravo pouzdati.

 

8.2. U svim drugim slučajevima, isključena je naša odgovornost za štetu, bez obzira na pravnu osnovu.

 

8.3. U slučajevima iz točke 8.1 d) zahtjevi za naknadu štete i naknadu troškova zastarijevaju nakon isteka roka od dvije godine od računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju sukladno članku 422. Zakona o obveznim odnosima.

 

8.4. U mjeri u kojoj je naša odgovornost isključena prema ovim odredbama, to se također odnosi na odgovornost naših organa i posrednika te posebno zaposlenika.

 

9.     Recenzije i komentari kupaca u web shopu

 

Ako kao Kupac objavite ili ostavite recenziju, komentar ili drugi sadržaj u našem web shopu, dajete SEB-u i njegovim povezanim društvima (članak 473. Zakona o trgovačkim društvima) neisključivo, trajno, besplatno, podlicencirano i prenosivo pravo koristiti, reproducirati, izmijeniti, prilagođavati, objavljivati, prevoditi, stvarati izvedena djela iz, distribuirati i prikazivati ​​takav sadržaj diljem svijeta u bilo kojem mediju. To uključuje pravo na korištenje imena koje pošaljete u vezi s ovim sadržajem.

Prihvaćate da su vam gore dodijeljena prava nepovratno dodijeljena za vrijeme trajanja zaštite vaših prava intelektualnog vlasništva u vezi s takvim sadržajem i materijalima.

 

10.  Privatnost

 

10.1.   Za izvršenje ugovora sklopljenog s Kupcem nužna je obrada osobnih podataka Kupca. Svi osobni podaci koje kupac dostavi bit će obrađeni isključivo u skladu s važećim propisima o zaštiti podataka.

 

10.2.   Ugovorne strane obvezuju se pridržavati se važećih zakona i propisa o zaštiti podataka.

 

10.3.   Pojedinosti o obradi osobnih podataka od strane SEB-a možete pronaći u politici privatnosti na našoj početnoj stranici.

 

11.  Prigovori/ rješavanje sporova

 

11.1.       Na poveznici http://ec.europa.eu/consumers/odr/Europska komisija je osigurala platformu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova. Potrošačima je dana mogućnost rješavanja sporova u vezi s online narudžbom bez uključivanja suda. Nismo voljni i nismo obvezni sudjelovati u postupku rješavanja sporova pred potrošačkom arbitražom.

 

11.2.       Ukoliko imate bilo kakvih pitanja o ovome, slobodno nam se obratite putem kontakt obrasca.

 

12.  Završne odredbe

 

12.1.       SEB i Stranka suglasno određuju primjenu hrvatskog prava uz isključenje primjenjivosti UN-ove konvencije o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe.

 

12.2.       Ukoliko pojedine odredbe ovih Uvjeta i odredaba budu ili postanu nevažeće, to neće utjecati na valjanost preostalih odredbi Uvjeta i odredaba.

 

12.3.       Ako je Kupac trgovac, isključivo nadležni sud za sve sporove je u mjestu sjedišta SEB mk u & p-a  d.o.o. u Zagrebu. Međutim, SEB također ima pravo protiv Kupca pokrenuti postupak u njegovom mjestu uobičajenog boravišta.

 

13.  Identitet i kontakt podaci dobavljača

 

SEB mk u & p d.o.o.

Sarajevska cesta 29

10 000 Zagreb

Tel. 01 46 64 912

E-mail: prodavaonica03@seb.hr

Radno vijeme: ponedjeljak - subota od 9:00 do 21:00

Zastupano po direktoru Dejanu Vrbanu

 

Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu

MBS: 080881661

OIB: 09621437413

PDV ID broj: HRSR.080881661

 

Prigovori se mogu poslati na gore navedenu adresu.