Naša Povijest
Sretan rođendan WMF!
WMF slavi 170 godina i do današnjeg dana stoji kao stručnjak za metalnu izradu, izvanrednu kvalitetu, sofisticirani dizajn i desetljeća iskustva s profesionalnim alatima. Od početka čiste obrade metala, razvio se opsežan portfelj u tri poslovna područja potrošačkih proizvoda, aparata za kavu za profesionalni sektor i opreme za hotele i restorane.
WMF održava svoje vrijednosti i tradiciju već 170 godina, ali ih usklađuje s revolucionarnim inovacijama – uvijek na vrhuncu. Tijekom godina pojavio se impresivan broj prekretnica, patenata i ikona dizajna.
Temelj: Metallwarenfabrik Straub & Schweizer
Godine 1853. vlasnik mlina Daniel Straub, zajedno s braćom Schweizer, osnovao je tvornicu metala Straub & Schweizer u Geislingenu sa 16 zaposlenih. Samo nekoliko godina kasnije, 1862., Straub & Schweizer posrebreno posuđe i posude za posluživanje nagrađeni su medaljama za jedisntveni dizajn na Velikoj londonskoj izložbi. Kako bi se ojačala prodaja i u sjevernoj Njemačkoj, prva trgovina je osnovana u Berlinu 1868. godine – početak današnje mreže trgovina Grupe. Godine 1880. tvrtka se spojila s Metallwarenfabrik Ritter & Co. iz Esslingena i formirala dioničko društvo Württembergische Metallwarenfabrik (WMF) sa sjedištem u Geislingenu.
Osnivač: Daniel Straub
Neposredno prije osnivanja WMF-a, Daniel Straub je osnovao svoju prvu proizvodnu tvrtku, Maschinenfabrik Geislingen, u vezi sa svojim sudjelovanjem u izgradnji Geislinger Steige, najstrmije željezničke pruge u Europi u to vrijeme. Kao iskusni poznavatelji metala, braća Friedrich i Louis Schweizer mogli su doprinijeti svojom tehničkom stručnošću.
Naš logo
Od 1880. nadalje, logo tvrtke prikazivao je hodajućeg noja, vjerojatno obiteljski grb Daniela Strauba. Današnji logotip, sa svojim posebnim rasporedom slova, prvi put se pojavio na brošuri 1907. godine. Korišten je do 1925. godine, a kasnije je preinačen 1965. i 2007. godine kako bi odražavao suvremene stilove.
1880
1925
1927
1935
1965
2007
Naša slika
WMF-ovi reklamni plakati uvijek su pratili trendove vremena. To znači da smo se uvijek mogli izdvojiti iz konkurentskog okruženja, a da pritom ne izgubimo iz vida DNK tvrtke. Bez obzira na doba, oglašavanje WMF-a uvijek je odražavalo načela tvrtke: dizajn, proizvodnja i prodaja modernih, kvalitetnih proizvoda visoke praktične vrijednosti.
Budućnost povijesti: WMF arhiva proizvoda
Zajedno s Državnim uredom za očuvanje povijesnih spomenika sačuvali smo arhivu proizvoda u zgradi naše tvrtke u Geislingenu (Steige), koja uključuje cca. 11.000 pojedinačnih komada iz svih područja proizvodnje – od čisto funkcionalne robe do visokokvalitetnih dizajnerskih predmeta temeljenih na nacrtima poznatih umjetnika. Sadrži dijelove iz više od 150 godina obrtničke i industrijske proizvodnje kao i brojne unikate u obliku probnih komada, ručnih uzoraka ili prototipova. Svi predmeti su evidentirani u bazi podataka s materijalima, tehnikama, dimenzijama, datumima, projektantima i stupnjevima očuvanosti, čime je osigurana njihova očuvanost i buduća dostupnost.