Inovativan, individualan, ikoničan: WMF dizajn
Lonci su okrugli, noževi oštri, a tanjuri ravni: lako je dizajnirati posuđe za kuhanje i kuhinju, zar ne?

Ne kada radite prema standardima WMF-a. Osim funkcionalnosti i kvalitete proizvoda, dizajn je uvijek imao odlučujuću ulogu u razvoju novih ideja za WMF proizvode. Uostalom, entuzijazam za proizvod počinje mnogo prije nego što se prvi put koristi.

Načela izvrsnog dizajna
Od genijalnih vizualnih koncepata u nagrađivanim kuhinjama do šarenih koktela: nije tajna da je, kada se radi o hrani i piću, izgled gotovo jednako važan kao i okus. Pa zašto bi izgled bio manje važan za proizvode s kojima se hrana i piće pripremaju, poslužuju i uživaju u njima? Zbog toga je aspekt dizajna bitan za WMF. Međutim, dizajn je više od toga da proizvod izgleda dobro. “Radi se o stvaranju cjelokupnog iskustva. To počinje kada kupci primijete artikl u trgovini zbog njegovog jedinstvenog dizajna. Što su bliže, otkrivaju detaljnije detalje. Pažnja koju posvećujemo obradi i način na koji postupamo s materijalima i površinama postaje očita. Oni naposljetku podignu proizvod i jednostavan čin dodirivanja može izazvati uzbuđenje i radost, koje doživljavaju uvijek iznova kada se proizvod kasnije koristi,” kaže Achim Bölstler, objašnjavajući dizajnersko putovanje – put od prvog dojma do emocionalna veza s brendom kroz holistički dizajniran proizvod."
Dizajner je voditelj WMF Design Studija i odgovoran je za sve nove proizvode i poboljšanja. U ovoj je ulozi Bölstler odigrao ključnu ulogu u oblikovanju jedinstvenog i inovativnog WMF izgleda. Ili bolje rečeno: izgled. Jer svaka serija, svaki proizvod i svako rješenje dobivaju individualni dizajn. Dosljedna kvaliteta dizajna i koherentan cjelokupni izgled ipak se postižu kroz WMF Premium Design Principles.
#1 Holistički dizajn
Dizajn je zamišljen holistički. Dizajn proizvoda ima za cilj predstavljati skladno jedinstvo između estetike, funkcionalnosti i korisnosti.
#2 Autentičan dizajn
Pravi materijali, boje i površine koriste se – vrlo pažljivo i precizno – za svaki proizvod.
#3 Promišljeni detalji
Obraćanje pažnje na detalje je bitno. Sve suptilnosti i detalji moraju biti promišljeni.
#4 Ikone dizajna
Za dizajn je važno kombinirati zeitgeist i bezvremenost kako bi opstao i postigao održivost – iu najboljem slučaju za stvaranje klasika dizajna."
„Kreativnost zahtijeva slobodu – ali i smjer, kako ne bi nestala besciljno. Načela Premium dizajna služe kao važan vodič za naš rad. Međutim, ponekad je dobro promijeniti smjer ili barem razmotriti nove putove. Zato principi WMF Premium dizajna neprestano se razvijaju.”
Achim Bölstler
Potpredsjednik istraživanja i dizajna
U sjedištu tvrtke u Geislingenu (Steige), Achim Bölstler radi s raznolikim timom dizajnera, voditelja dizajna, graditelja modela i menadžera inovacija. Važan doprinos također dolazi od odjela za dizajn proizvoda, strateškog marketinga i vanjskih partnera za posebne dizajnerske projekte. Bliska suradnja između ovih različitih disciplina neprestano dovodi do novih dizajnerskih inovacija. Uzmimo, na primjer, seriju Kineo, koja jasno pokazuje kako se atributi dizajna jednog proizvoda primjenjuju na druge: Kao prvi proizvod u liniji, linija pribora za jelo Kineo definirala je rječnik dizajna i estetiku – „dinamična elegancija s površinama koje se međusobno prožimaju, senzualnu napetost i namjerne nagibe i dijagonale”, kako to opisuje Achim Bölstler. Temeljne značajke te estetike mogu se zatim primijeniti na druge objekte. Kao rezultat toga, serija Kineo sada uključuje šalice, boce i mnoge druge artikle.

Gledajući u budućnost
Naravno, Kineo je samo jedna od mnogih estetskih linija. Zahvaljujući širokom asortimanu WMF koji se neprestano širi i novim inspiracijama, uvijek su potrebni svježi dizajni. A WMF dizajnerski tim već radi na dizajnu sutrašnjice, jer WMF predstavlja inovaciju ne samo u pogledu proizvoda, već i dizajna. A ova tvrdnja jest i ostaje apsolutno bezvremenska.