ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Kako mogu vidjeti je li moja narudžba bila uspješna?
Nakon procesa naručivanja, bit ćete preusmjereni na stranicu za potvrdu narudžbe, gdje ćete vidjeti broj svoje narudžbe. Također vam šaljemo e-poruku sa svim relevantnim detaljima vaše narudžbe. Ako ne primite e-poštu, provjerite svoju mapu neželjene pošte.
Mogu li vidjeti detalje svoje narudžbe?
Ako imate kreiran račun na WMF web shopu, svoju trenutnu narudžbu možete provjeriti u bilo kojem trenutku. Račun možete izraditi jednostavno pomoću gumba Profil. Svoj račun možete izbrisati u bilo kojem trenutku.
Mogu li promijeniti narudžbu nakon što je izvršena?
Činimo sve što možemo kako bismo osigurali da vaša narudžba bude poslana što je brže moguće. To znači da se narudžba može poslati odmah nakon njezine potvrde. Stoga, naknadne promjene nažalost više nisu moguće.
Mogu li se dvije narudžbe spojiti nakon što su izvršene?
Činimo sve što možemo kako bismo osigurali da vaša narudžba bude poslana što je brže moguće. To znači da se obje narudžbe mogu poslati odmah nakon potvrde i stoga ih više nije moguće spojiti.
Mogu li naknadno promijeniti svoje podatke nakon što je narudžba izvršena?
Ako ste kreirali račun na WMF web shopu, svoje podatke za buduće narudžbe možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Prijavite se na svoj račun. Zatim možete promijeniti svoju adresu, podatke za prijavu i sve ostale podatke koje su tamo pohranjeni.
Kako mogu otkazati/vratiti narudžbu?
Obrazac za jednostrani raskid primit ćete uz potvrdu narudžbe. Za ovaj postupak važno je da je roba već otpremljena. Zatim možete jednostavno kliknuti poveznicu na stranici s potvrdom narudžbe ili u e-mailu s računom i bit ćete preusmjereni na naš portal za povrat, gdje možete preuzeti naljepnicu za povrat. Kupoprodajna cijena bit će vraćena metodom kojom ste platili online narudžbu.
Mogu li naručiti i telefonom?
Nažalost nije moguće naručivati telefonom. Ako trebate savjet o našim proizvodima putem telefona, naš servisni tim će vam rado pomoći. Dostupni smo vam na broj telefona +385 1 4664 912.
Moj vaučer kod nije prihvaćen
Provjerite jeste li ispravno unijeli vaučer kod. Kod upisivanja vaučer kod obratite pozornost na velika i mala slova. Ako ni tada ne uspijete, kontaktirajte našu službu za korisnike.
Zašto nisam dobio vaučer kod?
Vaučer kodove šaljemo kada se prvi put registrirate za WMF Newsletter. Jednostavno se prijavite za WMF newsletter i nećete morati dugo čekati na svoj prvi vaučer kod.